czwartek, 3 grudnia 2009

Spływ kajakami we okolicach Wrocławia.

Za oknem co prawda pierwsze mrozy i jakakolwiek aktywność rekreacyjno-sportowa na wodzie jest mrzonką, ale...
Ale dlaczego nie myśleć już o nadchodzącym, nowym roku ?

Zwróciłem uwagę na spływy kajakowe, ponieważ w mojej okolicy przepływa Bystrzyca, która często wiosną i latem jest miejscem właśnie takich kajakowych spotkań, Sam miałem raz okazję spływać, ale niestety tylko pontonem, a kto miał okazję porównać ponton do kajaka ten wiem, że jest spora różnica w możliwościach, sterowność, zwrotności, etc.
Przeglądnąłem sporo materiałów i wiem, że warto spływać za Mietkowem, gdzie istnieje zbiornik retencyjny. Ba, można nawet na kilka godzin przed spływem zadzwonić do Mietkowa i poprosić o podniesienie poziomu wody, gdyby był zbyt wolny !
Trasa prowadzi przez Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, więc trasa na pewno jest bardzo ciekawa.

Rejsy statkiem po Odrze są przyjemne, ale spływ kajakiem...
Jestem pewien, że w przyszłym woku spróbuję pokonać tą trasę.
Jeżeli znajdą się chętni, zapraszam ;).
Sam uż nie mogę się doczekać majówki... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz